Вівторок, 07.05.2024, 23:06
Відділ освіти, молоді та спорту
Сокирянської 
РДA


Вітаю Вас Гість | RSS

Головна
ДОН
ІППОЧО
Букпортрет
...
Головна » 2016 » Квітень » 12 » Педагогічна атестація - найважливіший момент в житті кожного вчителя
14:07
Педагогічна атестація - найважливіший момент в житті кожного вчителя

                                                                                       

Психологічний супровід педагогів є важливим моментом у їх роботі, адже це допомагає запобігти передчасному емоційному вигоранню учителя, а також допомагає зберегти психічне і психологічне здоров'я.

Під час атестації збільшується навчальне, виховне, фізичне і психоемоційне навантаження на вчителя, а тому, психологічна підтримка - є один із важливих чинників, необхідних педагогу в цей час.

Педагогічна діяльність - це професійна активність учителя, в якій за допомогою різних засобів впливу на учнів реалізуються задачі навчання й виховання. У загальному вигляді педагогічна діяльність - це особливий, багатогранний і багатоплановий вид діяльності, пов'язаний з навчанням і вихованням.

Базовою психологічною вимогою до особистості педагога є любов до дітей. Без цієї умови педагогічна діяльність, як така, не буде повноцінною. Діти дуже чуйні до того, як до них ставляться. Нелюбов з боку вчителя в остаточному підсумку породжує нелюбов з боку учнів, і тоді не тільки виховання, а й нормальне навчання стане неможливим.

Наступною найбільш важливою вимогою до особистості вчителя є наявність спеціальних знань у тій сфері, в якій він навчає дітей, і знань психолого-педагогічного характеру, а саме закономірностей вікового розвитку організму й особистості дитини, володіння різноманітними педагогічними прийомами. 

Особливо виділяється така характеристика в особистості вчителя, як педагогічна свідомість, що включає: усвідомлення норм, правил і моделей своєї професії; усвідомлення цих якостей в інших людях; урахування оцінки себе як професіонала іншими людьми; самооцінку окремих сторін своєї особистості.

Також великого значення у процесі навчання й виховання має стиль взаємодії та спілкування вчителя з учнями, який підвищує впевненість учителя в собі, своїх знаннях і здібностях, оскільки розуміння внутрішніх причин поведінки учнів змінює сам тип мислення вчителя.

Обдарована, творча людина - це завжди індивідуальність. А індивідуальність педагога, у свою чергу, сприяє вихованню творчої особистості, чи то дитина чи дорослий. Чим більша ймовірність того, що вони навчать і виховують людей, які володітимуть безліччю різних і корисних індивідуальних якостей.

Таким чином, для ефективної професійної діяльності в галузі навчання й виховання необхідні: по-перше, добра підготовка, по-друге, постійне самовдосконалення.

Так, 29 березня 2016 року в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Грубна відбулося заключне засідання атестаційної комісії І рівня. Голова атестаційної комісії: Тарасова Ірина Прокопівна - директор школи. Члени комісії: Радишевська А.Л., Щербатюк А.А., Гангала М.О.

Цього року в навчальному закладі атестується шестеро педагогічних працівників: двоє вчителів на підтвердження педагогічної категорії "спеціаліст вищої категорії" (Пономарьова А.В. - вчитель української мови та літератури, Кутєйнікова С.Г. - вчитель німецької мови), двоє на встановлення педагогічної категорії "спеціаліст вищої категорії" (Пастушок І.В. - психолог, Панєнкова В.М. - вчитель початкових класів) та двоє вчителів на встановлення категорії "спеціаліст другої категорії" (Коваль І.П. - вчитель географії та Максімова Р.Ф. - соціальний педагог).

В міжатестаційний період вчителі зарекомендовали себе відповідальними працівниками, які сумлінно виконують свої обов'язки. Добре володіють технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Використовують методи компетентно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу. Формують в дітях позитивні риси характеру: чесність, справедливість, наполегливість, доброту, культуру думки і поведінки. Готують учнів до свідомого життя. 

Бажаю Всім педагогам, які атестуються перебороти психологічні бар'єри, пов'язані з нововеденнями, розвивати навички педагогічної взаємодії, позитивні взаємини один з одним, адміністрацією, батьками, дітьми.

                                                 Рецепт щастя педагогам від Ш. Амонашвілі

Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри - і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Практичний психолог

ЗОШ І-ІІІ ст. с. Грубна

І. Пастушок

                                                               

                                                               

                                                               

                                                               

Переглядів: 339 | Додав: sok | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
ЗНО
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz